Ro Ru En
Lista de cumpărături pe email
Abonează-te acum la newsletter

Fapte interesante

5 alimente pe care trebuie să le consumi în ianuarie

Dacă ți-ai propus ca anul acesta să mănînci mai sănătos, trebuie sa începi cu alimentele-vedetă ale acestei luni. Chiar și în mijlocul iernii îți poți face plinul de vitamine.

Clementinele
O singură clementină conține 60% din doza de vitamina C recomandată zilnic. Sînt ușor de mîncat, sînt gustoase și le poți lua oriunde cu tine. 
 

Varza de Bruxelles
Chiar dacă are o reputație mai proastă din cauza gustului, este la fel de sănătoasă ca broccoli și alte alimente-minune care luptă împotriva cancerului și a inflamațiilor. Plus că sînt bogate în fibre, potasiu, vitamina A si C, fier și puține calorii.
 

Morcovii
Sînt superalimente și nu degeaba. Au mai mult de 400% mai mult decît doza zilnică necesară de vitamina A. Plus că sînt o gustare excelentă care satisface pofta de dulce.
 

Păstîrnacul
Este o altă legumă rădăcinoasă perfectă pentru gătit pe timp de iarnă, plină de fibre, vitamina C și potasiu. 
 

Grapefruitul
Grapefruitul este un aliment foarte special, întrucît, consumat cu proteine, accelerează procesul de ardere a grăsimilor și astfel se ajunge la slăbire. Grapefruitul conține și multe fibre, vitamina C și acid folic, dar și o cantitate impresionantă de licopen, substanța care previne tumorile și ne ferește de cancerul de piele, de plămîni, de colon sau de sîn.
 
 

Sursa: www.foodstory.ro